ErpBox i menedżer sprzedaży Amazon – czy to opcja dla Ciebie?
Data publikacji 5 stycznia 2022Sprzedaż internetowa szczególnie ostatnimi czasy zyskała dużo na popularności.
A wielu internetowych przedsiębiorców postanawia rozszerzyć swoje horyzonty. Wykorzystują przy tym w swojej codziennej pracy międzynarodową platformę sprzedażową Amazon. Takie posunięcie umożliwia dotarcie do szerszego grona potencjalnych Klientów. Co automatycznie przekłada się na zwiększenie obrotów firmy. Co zrobić, by jednak nie dać się pochłonąć możliwością tego giganta sprzedażowego w pełni? ErpBox przygotował doskonała funkcjonalność. A są to integracja oraz menedżer sprzedaży Amazon.
Co to w ogóle jest ta integracja Amazon?
Będąc sprzedawcą, który już od jakiegoś czasu działa w dziedzinie e-commerce korzystasz zapewne z kilku kont sprzedażowych. Możliwe, że również na różnych portalach. Wtedy dochodzi ogrom pracy, który musisz wykonać, aby odpowiednio zaopiekować się każdym z kont. Wtedy na pomoc przychodzi nam ErpBox z integracją Amazon. Co ważne decydując się na takie posunięcie mamy dostęp do wielu rzeczy w jednym miejscu. W tej sytuacji zarządzanie Twoim kontem stanie się niezwykle proste, intuicyjne i pozwoli na zaoszczędzenie czasu, który będziesz mógł wykorzystać na poszukiwanie kolejnych efektywnych rozwiązań.
Menedżer sprzedaży Amazon – nieskończone możliwości dla Twojej firmy
ErpBox to z całą pewnością jeden z ciekawszych systemów – nowoczesny i niezawodny. Integracja Amazon pozwala na rozwinięcie skrzydeł i daje Ci wiele możliwości, które zdecydowanie ułatwiają funkcjonowanie. To między innymi automatyzacja z zakresu:
- wystawiania faktur;
- aktualizowania statusów na Amazon;
- generowania listów przewozowych i przypisywania kurierów z Amazon do metod wysyłki dostępnych w ErpBox.
Więcej na temat Menedżera Sprzedaży Amazon możesz dowiedzieć się tutaj: https://www.erpbox.pl/menedzer-sprzedazy-amazon-w-erpbox-poznaj-jego-mozliwosci/.
Integracja Amazon, ErpBox i 21-dniowy okres testowy
Prowadząc nowoczesną firmę, która duży nacisk kładzie na usprawnianie swoich działań w sprzedaży internetowej, powinieneś wziąć pod uwagę dostępne na rynku rozwiązania. W tym ErpBox. Wprowadzenie tej platformy do swojego sklepu z całą pewnością zaprocentuje bardzo szybko optymalizacją procesu sprzedaży i oszczędnością Twojego czasu. Gdy jednak nie jesteś zdecydowany ErpBox udostępnia 21-dniowy okres testowy do sprawdzenia możliwości.
Artykuł sponsorowany