kategorie

producenci


Aktualno?ci


kontakt

Dystrybucja

I. ZAMÓWIENIA


1. Zamówienia produktów dokonuje się za pośrednictwem Internetu. Można je składać 24 godziny na dobę, przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 13.00 oraz  w soboty, w niedziele i święta, rozpatrywane są w kolejnym dniu roboczym. 

2. Aby móc dokonać zamówienia, trzeba posiadać konto w naszym sklepie, (można je założyć dokonując rejestracji w „Panelu klienta”, znajdującym się na głównej stronie sklepu), lub skorzystać z opcji „Zakup jednorazowy”

3. Sprzedawca potwierdza przyjęcie zamówienia, wysyłając stosowną wiadomość e-mail na adres podany przez Klienta, podczas rejestracji lub przy składaniu zamówienia.

5. W przypadku wyczerpania zapasów danego produktu, Klient zostaje o tymniezwłocznie poinformowany. Może zrezygnować z całości zamówienia lub jego części. Może również zaakceptować wydłużony czas realizacji zamówienia (do uzgodnienia i potwierdzenia drogą mailową).

6. Końcowym etapem zamykającym proces składania zamówienia jest przedstawienie Klientowi przez Sprzedawcę ostatecznych warunków, terminu i kosztów dostawy złożonego zamówienia.

 

7. Jeśli Klient dokona akceptacji przedstawionych warunków i kosztów dostawy, a następnie ostatecznie potwierdzi Sprzedawcy zwrotnie drogą e-mail wszystkie poczynione ustalenia dotyczące złożonego zamówienia dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży towaru pomiędzy Sprzedawcą a Klientem.

8. Dowodem sprzedaży towaru jest paragon fiskalny lub faktura VAT (wymagane jest zaznaczenie wybranej opcji w formularzu zamówienia, przy wyborze faktury podanie wszystkich wymaganych danych, a dla firm również numeru NIP).

 

II. TERMIN REALIZACJI


1. Czas realizacji zamówienia to czas, który dla transakcji 100% przedpłaconych upływa od momentu zaksięgowania wpłaty Klienta na koncie Sprzedawcy, a dla pozostałych od ostatecznego potwierdzenia zamówienia i warunków dostawy do chwili wysyłki towaru, przy czym w każdym przypadku uwzględniane są tylko dni robocze. 

2. Czas realizacji wynosi średnio, w zależności od rodzaju zamawianego towaru - od 
24 h do 14 dni,

 

3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wydłużania terminu realizacji.

 

III. WYSYŁKA 


Koszty dostawy złożonego zamówienia każdorazowo wymagają potwierdzenia lub indywidualnej wyceny przedstawianych klientowi przez naszych handlowców na wskazany adres e-mail. Jest to wymóg konieczny ze względu na specyfikę oferowanych w naszym sklepie towarów.

Preferowany sposób dostawy klient wybiera w formularzu zamówienia.

1.1.  Ciężar przesyłki - do 50 kg

Sprzedawca wysyła zakupione towary wraz z dowodem zakupu, na adres wskazany w formularzu zamówienia. Koszt transportu dla zamówień o wadze do 50 kg oraz termin dostawy jest podany w cenniku na stronie internetowej firmy świadczącej usługi kurierskie.  

Cennik usług kurierskich firmy: Pocztex

  1.2. Koszty przesyłki dotyczą dostaw w dni robocze i nie uwzględniają doręczenia w soboty, niedziele i dni świąteczne oraz paczek z zastrzeżeniem godziny odbioru.

1.3.  Podczas odbioru przesyłki, Klient ma obowiązek sprawdzić w obecności pracownika firmy kurierskiej jakość i kompletność dostawy. W przypadku uszkodzenia przesyłki, konieczne jest spisanie protokołu szkody w obecności kuriera, a następnie możliwie jak najszybszy kontakt ze Sprzedawcą.

1.4.  Tylko na podstawie protokołu szkody potwierdzonego przez kuriera możliwa jest wymiana towaru na nieuszkodzony oraz dochodzenie dalszych roszczeń od firmy kurierskiej.

2. Ciężar przesyłki - powyżej 50 kg

Transport zlecony:

 

2.1. Zamówiony towar wraz z dowodem zakupu dostarczany jest pod podany w formularzu zamówienia adres dostawy transportem zleconym.

2.2 Klient zostaje obciążony kosztem usługi transportowej, zgodnie z indywidualną wyceną przedstawioną mu przez Sprzedającego. Jednocześnie Sprzedający zobowiązuje się po otrzymaniu od Kupującego zamówienia do niezwłocznego kontaktu drogą telefoniczną lub na wskazany przez klienta adres korespondencji elektronicznej celem przekazania informacji na temat pełnych kosztów i warunków dostawy planowanego zamówienia.

 2.3. Koszt usługi transportowej jest zależny od odległości wyznaczonej pomiędzy siedzibą sprzedającego lub wybranym magazynem fabrycznym producenta a adresem dostawy oraz ilości, wymiarów i masy zamówionego towaru.

2.4. Klient jest zobowiązany do wskazania w formularzu zamówienia adresu dostawy. W przypadku wątpliwości nastąpi dodatkowe uzgodnienie z Klientem.

2.5. Wysyłka towaru następuje w czasie uzgodnionym z Klientem podczas rozmowy telefonicznej lub w korespondencji  elektronicznej i przy jej użyciu potwierdzonej.

2.6. Klient ma obowiązek zapewnić w uzgodnionym terminie rozładunek w miejscu dostawy, oraz bezpieczny i swobodny dojazd.

2.7. W przypadku nieobecności Klienta w uzgodnionym terminie, wymaga się obecności osoby upoważnionej do odbioru towaru w imieniu Klienta.

2.8. Za osobę upoważnioną do odbioru towaru uznajemy, osobę wymienioną w formularzu upoważnienia wcześniej dostarczonego faxem, drogą e-mail lub osobiście do siedziby firmy.

2.9. W przypadku płatności gotówką przy odbiorze zamówienia, Klient (lub inna upoważniona osoba) jest zobowiązany wypłacić pełną ustaloną kwotę kierowcy realizującemu dostawę przed wydaniem towaru Kupującemu.

2.10. W przypadku płatności gotówką przy odbiorze, za osobę upoważnioną do odbioru towaru uznaje się osobę wpłacającą wymaganą kwotę kierowcy transportu, bez potrzeby dostarczenia upoważnienia.

2.11. W przypadku zrealizowania dostawy pod wskazany w formularzu zamówieniu adres w ustalonym terminie i zaistnieniu okoliczności leżących po stronie Klienta, a uniemożliwiających wydanie towaru (np. nie zapewniony rozładunek, nieobecność osoby upoważnionej do odbioru zamówienia, brak możliwości bezpiecznego i swobodnego dojazdu do miejsca rozładunku...) Klient zostanie obciążony kosztami transportu, zgodnie z ich wartością.

2.12. Podczas odbioru dostarczonej przesyłki, Klient ma obowiązek sprawdzić w obecności pracownika przewoźnika jakość i kompletność dostawy. W przypadku uszkodzenia przesyłki, konieczne jest spisanie protokołu szkody w obecności pracownika przewoźnika, a następnie możliwie jak najszybszy kontakt ze Sprzedawcą.

3. Odbiór osobisty:

3.1. Odbiór osobisty w siedzibie Sprzedawcy jest możliwy po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym lub drogą mailową terminu odbioru.

3.2. Towar wydany zostanie tylko Klientowi lub osobie przez niego upoważnionej (po wcześniejszym dostarczeniu upoważnienia faxem, drogą mailową lub osobiście)

3.3. W przypadku płatności gotówką przy odbiorze, towar zostanie wydany osobie dokonującej wpłaty

3.4. Odbierający towar, potwierdza zgodność z zamówieniem oraz brak uszkodzeń mechanicznych, składając podpis potwierdzający odbiór

 




"Fundusze Europejskie - dla rozwoju innowacyjnej gospodarki"
Odwiedzin dzisiaj: 187 | wczoraj: 216
Copyright © Sklep Hurtownia budowlana 24, wykonanie: witmir